maandag 13 mei 2013

Hoi allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben gehad, ik in ieder geval wel.
Dit is even een redelijk nutteloze blogpost, maar ik heb het een en ander te vertellen wat toch wel de moeite waard is. Al nieuwsgierig? Lees snel verder!



Nou, allereerst wil ik even zeggen dat ik momenteel een heel drukke periode op school heb. Ik heb dit jaar echt hele goede cijfers en dat wil ik graag zo houden. Dus ook de laatste weken ga ik er nog even flink tegen aan.
Ook heb ik gemerkt dat ik het maken van filmpjes een stuk leuker vind dan schrijven. Ik vind het leuk om het materiaal te maken, en het te bewerken. Ook heb ik bij het maken van filmpjes veel minder last van mijn dyslexie. Je ziet de bui vast al hangen, sommigen zullen het wel leuk vinden, maar ik ga de komende tijd meer filmpjes maken dan dat ik zal schrijven. Ik wil gewoon een beetje experimenteren. Zoals jullie weten kan blogger mijn filmpjes vaak niet vinden, ik weet dus ook nog niet of ze allemaal op de site zullen komen.
Als ik je een tipje mag geven... ben je nog niet geabonneerd? Doe dat dan zeker even, je krijgt dan meteen een melding als er een nieuw filmpje is !

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, en natuurlijk zal ik ook blijven schrijven, maar dan maar een of twee keer per week. En daarnaast hebben we natuurlijk ook nog martha :), die meer schrijft dan filmt. Dus ik denk dat het wel goed zal komen.

veel liefs xx Linde

3 opmerkingen: