woensdag 20 februari 2013

Yves Saint Laurent - Manifesto parfum



Hoi allemaal.
Vandaag heb ik een ''review van het parfum Manifesto, dit is een van de nieuwste luchjes van Yves saint Laurent. Hope you like!
 
 


Het parfum zit verpakt in een mooi paars doosje met gouden letters, ik kreeg een bijpassend tasje.

Persoonlijk vind ik de flacon erg mooi. Het is een soort zandlopervorm met een paarse diamant in het midden. In de gouden dop is een golvend partoontje gegraveert, en aan de bovenkant staat het logo. Onder aan de parfum zie je in gouden letters ''Yves Saint Laurent'' staan. Me like!


 
Het parfum heeft een heerlijk zoete zomerse geur, iets waar ik zelf erg van houd!
De ingredienten zijn:
  • witte jasmijn
  • lelie van de vallei
  • zwarte bessen
  • ceder
  • sandelhout
  • vanille
  • tonkabonen
 
Ik heb de kleine versie gekocht van 30 ml. Deze kost ongeveer 60,- .
Persoonlijk vind ik dat erg veel geld, vooral voor de hoeveelheid die je krijgt.
Ik heb de parfum zelf met een valentijnskorting gekocht, dat was lekker meegenomen!
 
Ik vind dit luchtje echt een aanrader, vooral voor de zomer.
 De heerlijke zoete geur blijft lang hangen, en past zich goed aan aan je huid.
 
 
Zou jij hem kopen?
X Linde
       


Geen opmerkingen:

Een reactie posten