maandag 4 februari 2013

Vintage op je zolder.

Hee mensen,

Ik heb echt een heel goed idee voor iedereen die van vintage kleding houdt en ook graag nieuwe dingen vind voor helemaal NIKS.
Gister kwam ik op het idee om even naar zolder te gaan en te kijken tussen alle spullen van vroeger.
Vaak vind je dan hele leuke dingen.
Mijn moeder doet aan toneel en zij heeft dus heel veel 'verkleed' kleding. Dus toen ik in een doos ging kijken kwam ik hele leuke dingetjes tegen!





 Dit jasje is gewoon zo leuk! Ik vind hem echt zo'n vintage look hebben en hij is maat 42 dus net iets te groot, wat ik persoonlijk wel wat vind hebben. Ik zou hem combineren met een bordeaux rode broek, mijn zwarte laarsjes en het liefst, als je die hebt, een bolhoedje!
Deze rozenkrans zat in een leren tasje. Ik vind rozenkransen gewoon een hele mooie accesoire. Hij is van hout gemaakt en ik vind deze kleur hout heel mooi.

Ja, beanies.. Ik vind ze heel leuk! En ze zijn lekker warm. Ook handig met een bad hair day natuurlijk.

Kusjes Martha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten