donderdag 28 februari 2013

Februarie in foto's

Hoi allemaal,
Vandaag ga ik mijn maand Februari in foto's met jullie delen!
Alle foto's komen van mijn instagram, hope you like!
 
 

Mijn poes Ruby is helemaal verliefd op mama's schapen kussen.
Iedere avond als wij eten ligt ze op het bankje met dr schaap!


In de vakantie heb ik deze schattige cakejes gebakken met mijn vriendin Mariëlle.
Zien ze er niet lekker uit!?
 
O Hallo :).

Klaar om is flink te bloggen!

Ik ben de laatste tijd flink veel ziek geweest....
Hier lag ik weer stervende op het bankje.

Ik heb mijn kast opgeruimd voor het goede doel.
Het was zwaar maar alles wat ik neit meer droeg heb ik weg gedaan.
Ben erg trots op mezelf!

Jum! Ik heb samen met mijn broertje zo belachelijk veel
knakworsten gegeten deze maand :$

CAR WASH! Mijn vader gaat eigenlijk nooit naar de
car wash, maar als we dan gaan zit ik te stuiteren op mijn stoel van plezier
en gedraag me als een kind van vijf. Ik blijf het gewoon geweldig vinden!

Koffie leuten met Wies in mentor uur!

En als laatste kreeg ik deze rozen met valentijn.
Ik weet nogsteeds niet van wie ze zijn... Maar ik vind het
super lief!


Laat me even weten of je dit leuk vind, dan kan ik het vaker doen.
Je kunt me natuurlijk ook gewoon volgen op instagram! Morgen komt er een filmpje online dus vergeet dan ook zeker niet te kijken!

X Linde
 

1 opmerking: