donderdag 20 december 2012

Dip Dye broek

Heeee allemaal.
Ik heb een tijdje geleden een erg leuke diy gedaan, en aan de hand van foto's op twitter en reacties op school, ga ik die nu ook met jullie delen!
 
Zoals de titel al zegt gaat het om een diy dipdye broek.
Ik heb hem gemaakt aan de hand van deze tutorial van Gisela Taste, een vrij bekende blogger.
 
 

Dit zijn mijn resultaten, ik heb ze gemaakt met mijn zwarte en RODE!!! broek. Wat vind je?
 

Succes met je Dipdye broek!
 
X Kuss Linde.

4 opmerkingen:

  1. OMFG dat is zoooo vet dat ga ik ook doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK!! wil je een foto sturen van jou resultaat? (tipje, houd je broek goed in de gaten mijne was ipv 2uur in een halfuurtje klaar!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zo leuk uit. Ik vind het wel mooi maar denk dat ik het zelf niet zal dragen. xx

    BeantwoordenVerwijderen