donderdag 6 december 2012

Herfst en winter musthaves..

 Hee mensen,
Ik heb vandaag de perfecte en musthaves voor in de herfst of winter.
Er zullen vast wel meer zijn maar dit zijn mijn favoriete dingen in de herfst/winter
                                         Kaarsjes, ze geven licht, sfeer en een gevoel van thuis.
Ik heb elke dag wel kaarsjes op mijn kamer aan. 
Of het nou geurkaarsen zijn of gewoon waxinelichtjes, het geeft me een fijn gevoel!
Een herfstige parfum, Essence Like a trip to New York.
Ik vind dit gewoon echt een super lekker geurtje voor in de herfst,
en het is ook nog eens goed betaalbaar! 
Deze geur doet me denken aan alle blaadjes, regen en lekker thuis warm zitten op de bank.

 Lipconditioners/balsems/butters.
Dit is echt een musthave, want ik heb echt hele droge lippen door de kou!
Die van de bodyshop ruikt naar kokos en de andere 2 zijn gewoon echt heel voedend.
Ik heb thuis nu echt iets van 8 potjes lippenbalsems staan.. Oeps!

 Sjaals, lekker om in weg te kruipen!
Ik kan echt niet zonder sjaals in de herfst of winter. Ik ga dan echt dood van de kou.
Ik heb hier een paar leuk sjaals bij elkaar gelegd.
Zonder sjaal voel ik mee een beetje, ja.. Kaal? 

 Bodylotion, ik zei al, alles wordt droog!
En daar heb ik het ook over mijn lichaam.. Mijn benen, mijn armen, mijn gezicht..
Gelukkig bestaat er bodylotion.
Die van de Kruidvat ruikt heer-lijk naar papaya en mango.. 
Die van Vaseline is gewoon echt heel voedend en echt perfect.

Warme chocomelk.
Ja, wat zou ik moeten zonder mijn geliefde cacao..
Ik hou ervan.. Net als vele andere vrouwen!
Dus in plaats van een lekker colaatje, maak ik warme chocomelk.. JUM!
Tip: Doe er marshmallows in en pak een stukje chocolade,
dip de chocolade erin zodat ie smelt en stop het snel in je mond.
Goddelijk..

Nou, dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Kusjes Martha

Wat zijn jouw musthaves voor de herfst/winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten