woensdag 21 november 2012

YOLO- tag

Hee lieve mensjes aaan de andere kant van het beeldscherm, als je begrijpt wat ik bedoel...
 
Ik heb een tijdje niet geblogd, beetje druk.. MAAR vandaag ga ik met jullie de dingen die ik nog wil doen in mijn leven. Dit is lang niet alles, want ik wil zoveel. Hope you like!
 
 
 

 
Dit lijkt me een mooie binnenvaller! Maar voor ik doodga wil ik kussen in de regen! Geen idee waarom, het lijkt me erg romantisch ofzo. Ik zie de dramatische scène al voor me in mijn hoofd... Zucht.

Doe raar met je haar! Waarschijnlijk ga ik niet voor suikerspin roze lokken, maar een dip dye, chocolade bruin, high lights, een heel ander model, en misschien toch een raar kleurtje wil ik gewoon nog is doen!

En nu het toch over haar gaat, ik wil mijn haar afknippen voor kinderen met kanker. Ik ben al een tijdje bezig om het te laten groeien, en als het eindelijk lang genoeg is gaat het er allemaal af om een pruik van te maken. Ik vind kanker een vreselijke ziekte, en dit is een van de kleine dingen die ik kan doen om zo'n kind weer een beetje hoop te geven.

Next up... Ik wil een mode show lopen, en nouja liever meer als een. En wie zegt er nou nee tegen Victoria's secret? Keep on dreaming..

Ik wil een zonsverduistering zien! Als sinds klein af aan ben ik gefacineerd door eht helal. Samen met mijn vader heb ik al meerdere maansverduisteringen gezien, nu dus de zon nog :)!

Ik Wil Op Wereldreis.
Ik wil graag alle grote steden van de wereld zien. Ik zie reizen als vrijheid en leven. En i kkan niet wachten om de hele wereld te gaan bekijken!

Natuurlijk staat Las Vegas ook op mijn lijsje ;D!



Nog een droom op modellen gebied is de cover van de vogue. Er zijn zoveel merken en shows die ik zou willen doen, maar als ik ooit op de vogue kom...

Het lijkt me dood eng, en ik moet nog veel oefenen, maar solo dansen voor een volle zaal staat zeker op mijn lijstje. Ik heb wel al eens opgetreden maar dat was geen solo...
 
Ik wil zo graag een keer meedoen aan expeditie robinson! Lijkt me echt super leuk ;)! Met al die proeven, en kampen, en het hele spel, WOOOW!

AWRSOME!! Ik he becht ziek veel hoogtevrees, en iemand moet me echt uit het vliegtuig duwen.. Maar dit lijkt me zoo mooi en zoo ongelofelijk gaan!

En als laatste wil ik heel graag in een luchtballon. geen idee waarom, dat wil ik gewoon. PUNT!
 
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen, en zoals ik al zei wil ik nog veel meer met mijn leven :)!
Wat wil jij nog doen voor je doodgaat?
 
X Kuss Lindee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten