donderdag 1 november 2012

Dingen die mijn dag mooi maken.

Hee mensen,

Je hebt wel van die dingen die je hele dag weer goed maken. Ik ga jullie vandaag laten weten wat voor dingen dat voor mij zijn!

1. Een mooie avond
 Tumblr_mcthl66qrz1rvdsteo1_500_large
Elke avond voordat ik ga slapen, kijk ik altijd nog even naar de maan en de sterren. Gewoon omdat ik het zo bijzonder vind dat ze zo ver weg staan. Ook vind ik dat de avond zo betoverend, romantisch en gezellig kan zijn.

2. Lekker eten
 
Serieus, een lekker ontbijt, lunch of avondeten kan mijn hele dag weer goed maken. Het eten is lekker, maar het gaat me ook niet alleen om het eten maar ook met wie je het eet. Eten is ook gewoon gezellig!

3. Mijn lieve vriendinnen
109775309636632683_aewuvsky_c_large
Okay, het klinkt misschien een beetje 'cheesy', maar ik word vaak heel erg vrolijk van mijn vriendinnen. Ik ben echt zo blij dat ze er altijd voor me zijn. Ook hoef ik me bij hun niet te schamen dat is echt heel fijn. Gewoon zeggen en doen wat je bij bijna niemand kan doen.

4. Mezelf 'mooi' maken.
Tumblr_llk2q5x00l1qhr0a3o1_500_large
Zoals mijn vader dat dan zou zeggen haha. Ik vind het gewoon een leuke tijdbesteding en als iets dan goed lukt dan word ik daar echt heel vrolijk van. Het hoeft maar een klein dingetje te zijn zoals een andere ooglook maken.

5. Mijn kat
Tumblr_mcthw4zoix1r2ivr2o1_400_large
Serieus, als ik Kinta (haar naam) zie dan begin ik als een debiel te piepen en te schreeuwen: 'AWH, koetsjiekoetsjiekoeeee!', maar ik word er wel vrolijk van! Gewoon dat je even met iemand kan knuffelen die niet kan praten is ook fijn.

6. Leuke herinneringen.
34pyxqt_large
Bijvoorbeeld oude foto's bekijken, baby filmpjes of gewoon verhalen horen van toen je klein was zijn gewoon echt leuk. Dan hoor je bijvoorbeeld van je oma dat je vroeger altijd je staartjes vol met lelijke haarclipjes, speldjes en elastiekjes stopte en dat je dat super mooi vond.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zet in de reacties waar jij vrolijk van wordt!

Kusjes Martha

1 opmerking: