zondag 11 november 2012

Linde's Winterjas!

Hee allemaal. Sorry dat er al een tijdje niks nieuws online kwam, ik heb komende week pww...
Toch wil ik nog even mijn nieuwe jas met jullie delen. Heel nieuw is ie al niet meer, ik heb hem nu al best een tijdje, maar waarschijnlijk hebbe de meeste van jullie hem nog niet gezien, vandaar.
Enjoy!
 
 
 



 






 
De jas is van de Pull and Brear, en tot mijn blijheid (lees rent gillend dansend springend en zingend door het huis voor minstend drie dagen) komt er een winkel in de stad eindhoven. Dit scheelt mij zeer veel verzendkosten en waarschijnlijk een permanent lege bankrekening MAAR ik ben blij ;)! Goed de jas komt dus van de Pull and Bear en is een zogeherte parska (ofzoiets, weet ik veel hoe je dat schrijft :$..) Hij heeft twee ritsen, touwtjes om een taille te creĆ«ren, een bondkraagje aan de muts en bij je nek, en is afgewerkt met leuke knopen en stikseltjes. Ik ben super blij met mijn jas. Hij is hartstikke warm en super mooi, vind ik. Wat vind jij?
 
X Kuss Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten