zondag 30 september 2012

Oeps..

Hallo Hallo,
HET SPIJT ME!


Ik hield me niet aan mijn goede beloftes, ik heb al eeuwen niet geblogd, en jongens ik schaam me.
Het punt is ik heb gewoon geen tijd! MAAR! na komende week heb ik stage en dus geen huiswerk, en daarna heb ik vakantie. EN ik beloof dat ik in die 2 weken ZEER HARD zal werken aan mijn blogje!
Wat er ongeveer op mijn planning staat is, what's in my bag, mijn kleding kast, mijn schoenen, en 3 OOTD per week. Ook wil ik mijn sieraden met jullie delen, en als mijn kamer ooit af is (momenteel is het de grootste rotzooi die je ooit gezien hebt) een roomtour doen. En naast fashion wil ik jullie graag leren hoe je de Goddelijkste chocolade taart OOIT bakt.
Wat me ook leuk lijkt is vloggen, maar ik weet niet zo goed wat.. Ideeën? (weten jullie misschien ook een goed bewerk programma voor filmpjes?)

En ten tweede, ben ik behalve op deze blog en youtube ook op cosmogirl lookbook en fashiolista te vinden. Dus mochten jullie daar een account op hebben, zou ik het leuk vinden als jullie me gaan volgen. Ik ben met beiden pas net bezig, dus verwacht er alsjeblieft niet teveel van...
( op lookbook kun je me vinden onder de naam Lindee, en op fashiolista onder de naam Hypnotize)

Ik hoop snel weer lekker bezig te zijn, voor nu helaas leren (Ja ik heb komende week 6!!!! Pw'ken )
Als jullie nog leuke ideeën hebben, ZET ZE ALSJEBLIEFT IN DE REACTIES!!!!

Ik hop dat jullie me vergeven ;),

Dikke kus X Linde

2 opmerkingen:

  1. Lin? Weet je iets met een groene broek? Ik heb er namenlijk eentje en ik combineer hem met een donker blauw shirtje maar dan word het een beetje te donker vind ik..
    -xxxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een wit shirtje of blousje met bv een spijkerjasje/blousje en sierraden om het af te maken is leuk! Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen