maandag 3 september 2012

Mijn stijl door de jaren heen

Vandaag wil ik jullie graag foto's van mezelf laten zien door de jaren heen. Vanaf dat ik een jaar of 2, 3 was kleede ik mezelf aan. Mijn stijl is natuurlijk erg veranderd, en het grappige is dat hij dat nogsteeds heel erg doet! Ik wil dus eigenlijk mijn Fashion geschiedenis met jullie delen. Hope you like!
                           






Als klein meisje was ik dol op de duitse dirndeltjes (uit de sissi films) en die droeg ik dan ook graag en veel. Net als de oranje zonebril! Ik heb hem nogsteeds.






Deze oranje tuinbroek had ik ook in het rood, en ik vond ze gewoon super leuk!



Ik maakte altijd mijn eigen T-shirts met textiel stiften en oude witte shirts!



Oma's truien. Ik heb er zeeer veeeeel versleten. Haha






Het is niet heel goed te zien, maar de zwarte bloemetjes broek die ik op de foto aanheb heb ik egt helemaal kapot gedragen.



Ik droeg vroeger natuurlijk echt kinder kleertjes. Ik hield, en houd, van kleur! Toen ik kleiner was, had ik gewoon een handje aan kleding stukken waar ik dol op was.( Ik heb helaas niet van alles foto's gevonden). Ik droeg wat ik leuk vond!


Nu komt er een periode uit mijn leven waar ik mezelf ben gaan zoeken, maar waar ik echt de lelijkste dingen heb gedragen. Ik schaam me best wel voor somigge foto's en die laat ik dus ook lekker niet zien :P





:

Op de bovenstaande foto's valt het allemaal nog wel mee. Maar ik hield van kleur.En ik droeg wat ik wou. Roze broeken met een groen shirt en rode schoenen, mijn haar scheef over mijn gezicht, mutsjes, spelden. Vanalles. Maar dat was ik. en ookal snap ik nu echt niet dat ik me zo vertoond heb, Zo was ik nou eenmaal. Ik vond het mooi en voelde me er goed in. Nogmaals de beschaamende walgelijke foto's laat ik niet zien. maar ik was op dat moment ook hele maal into de petten, en vesten..









En dit ben ik nu. Ik houd nogsteeds van kleur. Ik draag nogsteeds wat IK wil. Deze foto's zijn niet 100% wat ik leuk vind, ik ben nu helemaal weg van blousjes groote truien en broeken met print. Eigenlijk ben ik niets verandert.
Mijn enige tip is ben wie je bent, en laat dat ook zien. Imperfection is beautiful.
Ik heb mezelf ontwikkeld, ik heb er een tijdje niet uitgezien, maar nu weet ik wie ik ben, en heb ik mijn eigen stijl ontwikkeld. En ik ontwikkel hem nogstees.  En stiekem ben ik daar heel trots op!

X Kuss Linde.










2 opmerkingen:

  1. Daar moet je zeker trots op zijn!Mijn stijl is ook wat ik wil en anders hebben ze pech! haha.

    xx. liefs,

    BeantwoordenVerwijderen