vrijdag 28 september 2012

Black Milk Clothing

Heeeeee mensen,

Ik wil het vandaag hebben over een merk dat: 'Black Milk' heet.
Dit merk kan je online bestellen op www.blackmilkclothing.com en is echt heel erg mooi en origineel!
Ze staan vooral bekent om hun leggings en dit zijn er een paar:



Dit zijn een paar voorbeelden en ik vind ze echt heel erg vet! Heel origineel, want je ziet dit echt niet vaak.
Hier zijn een paar van hun andere artikelen:





Dit mogen dan wel hele, hele, hele vette kledingstukken zijn, ze zijn erg prijzig.
Gelukkig vind ik het niet erg om alleen naar iets te kijken! :)

Kusjes Martha

Wat is het gekste kledingstuk dat jij ooit hebt gezien?


6 opmerkingen:

  1. Owh ik vind die schoenen zo leuk<3 ik had even op die site gekeken en hele vette dingen, maar wel best duur, maar dat maakt ze niet minder leuk!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg ik hou echt van die amerikalegging, dat jurkje met die kat en die schoenen met die soort van strip-print-achtig!
    Xmarielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Als je alleen maar Negatief comentaar hebt, kom dan gewoon niet meer op onze blog! Dankje. X Linde

      Verwijderen
    2. Leuke blog, kleren zijn lelijk... Mijn mening.

      Verwijderen
  4. dat klopt, maar er worden meer anonieme reacties geplaatsts die vaak negatief zijn, en dat vind ik gewoon erg jammer. Wel leu kdat je de blog leuk vind en sorry voor het vooroordeel dan! X Linde

    BeantwoordenVerwijderen