dinsdag 8 januari 2013

Inspiratie!

 
 Iedereen heeft inspiratie nodig, waar je het uithaalt is altijd uit iets anders. Hier zijn een paar plaatjes waar ik veel inspiratie van krijg!
 

 Bakken en koken vind ik super leuk om te doen! Dit is echt een hele vette (letterlijk en figuurlijk) taart die ik graag een keer zou willen maken.

Lady Gaga's outfits, die zijn gewoon zo raar, maar wel gewoon echt heel origineel. Hoewel ik niet zo'n fan ben van haar vleesjurk vind ik de rest wel heel apart en origineel.

Make-up looks die ik nog nooit heb gezien. Hiervan krijg ik altijd inspiratie om zelf aan de slag te gaan met make-up. Ik vind deze look echt heel mooi en chique. Één en al: Glitter and Glamour haha.

Do it yourselfs, deze zijn gewoon zo leuk om te kijken hoe je, bijv. van iets ouds dat je al lang in je kast hebt liggen, iets heel leuks en eigenlijk nieuws kan maken. Dit is zoiets. Ik zou zo'n spijkerblousje niet alleen dragen, maar met het kant erop is het zo leuk gemaakt!

Ja, je leest het. Ik zou echt niet zonder muziek kunnen. Als het even tegenzit dan luister ik een liedje waar ik vrolijk van wordt en dan gaat alles weer even beter. Degene waar ik vooral naar luister zijn:
Amy Winehouse, Chef'Special, The Beatles, Ed Sheeran, Coldplay, Anouk, Estelle, Jason Mraz, Aretha Franklin, Glee, Little Mix en nog veel meer!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Kusjes Martha


1 opmerking: